fredag 17 februari 2017

Möt våren med söta personliga mössor och dregglisar

Våren är i intågande och passa på och beställ personligt uppsydda vårmössor i skön dubbel jersey och finns i härliga färger och mönster. För endast 69 kr + porto 13kr  så syr jag upp detta för er. 
Här nedan ser ni de som jag har färdigsydda. Passar barn mellan 6 månader - 3 år. 
1-3 dagars leveranstid. 



Vill ni ha matchande dregglisar så syr jag även upp detta. Det är så himla sött med barn i matchande set med mössor, dregglisar och snuttefiltar. Snuttefiltar håller jag på och syr upp för fullt så det kommer att finnas att matcha med. 

'

Har ni egna önskemål på mössor eller dyl så e det bara att höra av er till mig: 
tok_nalle1@hotmail.com eller skicka en kommentar här nedan i kommentarsfältet så höra jag av mig omgående. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar