onsdag 15 februari 2017

Syr upp personliga babyneste utefter kundens önskemål

Välkomna till min blogg!! här visar jag  upp och säljer babynesten som jag sytt och syr även upp efter kunders önskemål.
Babynest och andra tillbehör som mössor, snuttefiltar har blivit en succé vid babyshowers och presenter. Babynest är mjuka sköna och får barnet att känna närhet,  och mysigt att ha i soffan eller i barnvagnen. 

Vill ni beställa ett babyneste inkl kudde, löstagbar dyna med tryck
så kostar det 599 kr inkl frakt

Jag har en hel del olika tyger som ni kan välja mellan och ni framför era önskemål och jag gör mitt bästa att tillgodo se dem 

Här är lite bilder på babynesten jag sytt upp och som ni även kan beställa också. Mer om vad för tyger jag har hemma kommer läggas upp inom kort. 





Lämna kommentar här nedan så hör jag av mig omgående

Med vänliga hälsningar Emma Jirasek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar